Pagina's

woensdag 13 februari 2013

Things I love


Weer even een kaartje in elkaar gezet.
Het afdrukje had ik gisteren al gekleurd... Ja, weer met de Derwent-potloden.
Het papier heb ik van een blok van Prima Marketing 'Romance Novel'... waarschijnlijk een ouder blok en zat nog in mijn bak met papier. Gelukkig mocht dat er ook weer een keer uit ;-)
Verder heb ik nog wat stempels van Eline Pellinkhof gebruikt.

Ik heb nu nog een afdrukje ingekleurd liggen en zal daar snel iets mee gaan doen.

Met wat kleur jij eigenlijk in?
Mijn favoriet is Distress Ink, maar heb verder alleen nog de Derwent-potloden als optie. Met de Copics heb ik ooit geoefend en dat was niks voor mij... Maar vind de kleuren altijd wel heel mooi. Lekker fel en heel veel kleuren ook... Helaas moet ik ook aan mijn portemonee letten :-(
En wat is jouw favoriet?

Groetjes Carla

2 opmerkingen:

Willy zei

Wat een super mooi kaartje Carla, ik vind het label echt super!!

Carla D zei

Dank je wel Willy!