Pagina's

maandag 25 maart 2013

Every little thing...


... is gonna be fine.

Soms kan je het gewoon hebben dat je lekker creatief bezig bent en er van alles uit je handen komt. Zo ook dit kaartje.
Ik heb weer lekker zitten kleuren, snijden en plakken. Ook heb ik het tekstje geprint. Ik heb dit (samen met vele andere) ooit eens opgeslagen, maar weet even niet meer van wie dit is. Maar ik ben je er dankbaar voor dat je ze hebt gemaakt om ze vrij te gebruiken. Mocht jij weten van wie de tekst is, dan zet ik graag de naam van de maker erbij.

Misschien toch snel weer iets gaan inkleuren zodat er snel weer een ander kaartje geplaatst wordt.

Tot snel!
Groetjes,
Carla

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Carla.

Liefs Riet.

corryskaart zei

hoi carla
wat een leuke lieve kaart met prachtig papier en leuke vorm
groetjes van corry

Erica ♥ zei

Wowww Carla, wat heb je een mooi
kaartje gemaakt, ik vind hem echt
helemaal geweldig ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

femke zei

heey carla,

ook dit is weer een dotje geworden. mooi tekstje ook en deze past perfect bij het stempeltje.

groetjes femke

Josee zei

Wat een lief kaartje Carla!!!!!

Willy zei

Wat weer een schatje Carla, leuke tekst idd en het stempeltjes is echt heel leuk!!

Carla D zei

Dank jullie wel!
Ik vond de tekst inderdaad ook wel leuk bij het 'Robin Hood'-Magnoliaatje.... Één en al gevaar met die pijlen ;-)

Lieve groetjes Carla

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Carla, leuke tekst erbij!

Carla D zei

Dank je wel Jeanet!