Pagina's

zondag 24 maart 2013

Naaimachinehoes


De afgelopen weken geen papiertjes aangeraakt. 
Ik heb bedacht dat ik nu echt wat moet gaan doen om alle hobbyspullen bij elkaar te krijgen.
Dus de logeerkamer langzaam aan het opruimen, eigen slaapkamer helemaal door elkaar gegooid en nog lang niet klaar met alles wat ik nog wil doen.
In de logeerkamer kwam ik mijn naaimachine tegen met de plastic en ondertussen 3x geplakte hoes weer tegen.
Nadat ik van de vorige week (eindelijk) de vitrage voor Cheyenne haar kamer had genaaid stond de naaimachine nog beneden. Gisterenavond zag ik een lap spijkerstof liggen en ben een hoes gaan naaien. Even op internet wat gezocht voor ideetjes. Al die leuke stofjes heb ik op zaterdagavond niet in bereik en ben dus met de blauwe lap aan de slag gegaan.
Hij was wat saai... Dus stukje biasband aan de onderkant gemaakt en later de uit-de-hand-geknipte bloem op de hoes genaaid.
Ik ben er tevreden over, want hij kan nu eindelijk stofvrij staan zonder scheuren (waar de stof doorheen kwam) ;-) 


Nu ga ik wat afdrukjes pakken, inkleuren en kaartje(s) maken :-)

Fijne zondag!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: