Pagina's

vrijdag 21 maart 2014

Het begin van mijn Project life Londen is er...


Ik ben eindelijk begonnen aan mijn Project life van onze vakantie naar Londen van afgelopen zomer.
De voorpagina is klaar... en ik ben zelfs al aan de 2de pagina bezig.
Ik wil zoveel mogelijk er in plakken, waardoor het denk ik een vol boek zal worden. Ik ga verder puzzelen en bedenken wat er op de volgende pagina's komt... Het is heel leuk om te doen maar zoals als alles waar je nieuw aan begint moet je alles ontdekken en duurt het altijd iets langer dan dat ik eigenlijk zou willen.

Ik ga verder denken en van de week ook nog even een kaartje maken dus die zal ook snel langs komen.

Fijn weekend!
Groetjes Carla

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

het is al een begin ! veel succes, ik weet zelf hoeveel werk het is... maar, later heb je er veel plezier aan !
fijn weekend,
grtjs,martina
x