Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

- Jarig -


Gisteren nieuwe Distress Markers binnen gekregen en daar wat mee zitten inkleuren. Ik had al wel een aantal Markers, maar toch nog zitten twijfelen of ik ze allemaal aan ging schaffen. Wat op internet zitten neuzen en toch overstag gegaan. Nu heb ik er wel een paar dubbel, maar dat betekent dat ik daar extra mee kan kleuren ;-)

Ik heb deze Lili of the Valley-afdruk ingekleurd en daarna wat gedistressed en daarna op restjes papier geplakt en afgemaakt met een tekstje en een waxdraadje.

Fijne vrijdag en alvast een fijn weekend!
Lieve groetjes Carla

3 opmerkingen:

Willy zei

Wat een gaaf kaartje, zóóó schattig!!

martina's kaartjes zei

wat werd het een super leuk kaartje zo ! heel erg mooi gedaan, veel plezier met jenieuwe aankoop,hopelijk mogen er vele mooie kaartjes volgen zo,
grtjs,martina
x

femke zei

heey carla,

wat een gaaf kaartje is dit geworden!!!

groetjes femke