Pagina's

dinsdag 9 februari 2016

PL: Een dag vertoeven in 's-Hertogenbosch


Nog steeds geen kaartjes hoor! Nog steeds bezig met Project Life. Ik heb nog heel wat bij te werken maar het gaat me wel lukken... Alles is met terugwerkende kracht.
Waar ik helemaal naar uitkijk is mijn PL van onze vakantie naar Parijs van ruim 1.5 jaar geleden. Gelukkig heb ik wel het 1 en ander op papier staan ;-)
En in juni 2015 ben ik een week in de buurt van Lochem geweest. Heel veel foto's gemaakt en dat terwijl ik eerst dacht dat er niks te beleven was. Maar daar is echt een hele mooie omgeving.

Nu eerst een dagje naar 's- Hertogenbosch, zonder Bossche bol en zonder rondvaart over de Binnendieze. De bollen waren nog niet geleverd... wat had ik daar nu toch zin in... en de rondvaart was volgeboekt tot 18.30 uur... dat was nu net te laat ivm andere verplichtingen. Maar ondanks dat een hele leuke stadswandeling daar gemaakt en zeker wel genoten.

Gebruikte fonts:
Anna font, grootte 12
Amigirl Script

Papier:
Becky Higgins, Neapolitan


Fijne avond!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: