Pagina's

dinsdag 16 februari 2016

PL: Lekker uit eten :)


Op 5 december zijn vriendlief en ik gaan eten bij de Haard in de bossen bij Bosschenhoofd.
Mocht je in de buurt komen dan is dit een aanrader! Er waren aparte combinaties waardoor de beleving totaal anders is dan bij een stukje bief met friet ;-)

Ik vond het moeilijk om kleuren te kiezen maar ik ben toch voor de roze tinten gegaan. Dat was even zoeken omdat ik toch vaker naar groen/blauw pak dan naar roze... Met het kaarten maken is dat toch weer net anders ;-) Het resultaat is wel lekker fris.
Een leuk detail op deze pagina is het bestek rechtsboven ;-)

Ik ben bij deze pagina begonnen met het printen van kaartjes m.b.v. Word. Wat je dus ook al in de eerder geplaatste pagina's kan zien omdat ik deze pagina vergeten was te plaatsen :-D

Goede dinsdag verder!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: