Pagina's

dinsdag 22 november 2016

Een doosje vol liefde



Op het grote wereldwijde web kom je zo af en toe ideetjes tegen die je dan weer opslaat en misschien nog wel eens van pas komen als je iets wilt geven. Nou hier ook zo'n ideetje wat ik opgeslagen heb en mijn eigen draai er aangegeven. Bij X.Enos zag ik lieve mini pepermunthartjes liggen en toen had ik het idee. Doosje en hartjes gesneden met mijn Silhouette, tekstje geprint voor beide kaartjes, alles bij elkaar gebonden met het leuke bakkerstouw. Leuk cadeautje om zo te geven ;) En het leuke aan dit papier, Core'dinations is (ik heb hier nog zoveel van liggen en doe er veel te weinig tot niks mee...) dat je het kunt schuren en dan komt er net een andere kleur te voorschijn.
Dit leuke doosje heb ik voor mijn dochter gemaakt.


Ik wens iedereen liefde toe... Tot snel weer!
Groetjes Carla


Geen opmerkingen: